Nedaj suzi dalje, ne pustaj ih vise. Ne jecaj! Od tog nista nemas, digni ruke i Allaha zamoli za ovu dusu kojoj se ispit (polaganje racuna) sprema.Ne dopusti da kazu da je steta umrijeti mlad...ne...steta je kad ti dusu uzmu, a s njom nije zadovoljan tvoj Rabb. Znala, reci svima da sam...a ne govori da sam plakao/la, nek misle da sam jaka bio/la...
Ne daj da kazu: "Kako dalje...?", dovom nek se sjete, a hocu osmijeh na licu da vam sja, kad mezar moj medju stotinama drugih nikne iz tla. Reci da sam sretan/a, da je insaAllah, ovako bolje...dunjaluk je varka i lazan sjaj.

četvrtak, 15. prosinca 2011.

Allahov Poslanik s.a.w.s je ucio ove dove u prilikama: 
kada bi se probudio: 
EL-HAMDU LIL-LAHIL-LEZI AHJANA BA'DE MA EMATEHA VE ILEJHIN-NUSUR. 
Hvala Allahu koji nas ozivi nakon sto nas usmrti, i Njemu se sve vraca. 
prije ulaska u toalet: 
ALLAHUME INNI E'UZU BIKE MINE-L-HUBSI VE-L-HABAISI. 
Allahu moj, trazim od tebe utociste od zla sejtana i necisti. 
nakon izlaska iz toaleta: 
GUFRANEKE, 
[b]Za oprost Te molim 
prije obroka: 
BISMILLLAHI 
Sa imenom Allaha. 
nakon obroka: 
EL-HAMDU LIL-LAHIL-LEZI AT'AMENI HAZA VE REZAKANIHI MIN GAJRI HAVLIN MINNI 
Hvala Allahu koji me nahrani i opskbi bez mog udjela. 
pri izlasku iz kuce: 
BISMILLAHI. TEVEKKELTU ALELLAHI. LA HAVLE VE LA KUVVETE ILLA BILLAH. 
U ime Allaha.Oslanjam se na Allaha.Nema moci niti snage osim sa Allahom. 
pri ulasku u kucu: 
BISMILLAHI VELEDZNA VE BISMILLAHI HAREDZNAVE ALLA RABBINA TEVEKKELNA. 
Sa Allahovim imenom ulazimo,sa Allahovim imenom izlazimo i na naseg se Gospodara oslanjamo. 
pri ulasku u dzamiju: 
ALLAHUME FTAH-LI EBVABE RAHMETIKE. 
Allahu moj, otvori mi vrata Tvoje milosti. 
pri izlasku iz dzamije: 
ALLAHUME INNI ESELUKE MIN FADILIKE. 
Allahu moj, podari mi od dobara Tvojih. 
kada neko kihne reci ce se: 
ELHAMDULILLAHI 
Hvala Allahu. 
na to mu treba odgovoriti: 
JERHAMUKELLAHU 
Allah ti se smilovo. 
on ce uzvratiti: 
JEHDIKUMULLAHU VE JUSLIH BALEKUM. 
Allah te uputio i uljepso ti stanje. 
pre polnog odnosa: 
BISMILLAH.ALLAHUME DZENNIBNESH-SHEJTANE VE DZENNIBISH-SHEJTANE MA REZAKTENA. 
Allahu,zastiti nas od sejtana i skloni sejtana od onoga cime si nas opskrbio. 
pri zahvali za ucinjeno dobro:[ 
DZEZAKELLAHU HAJREN. 
Allah te dobrim nagradio. 
pri odlasku na spavanje: 
BISMIKELLAHUME EMUTU VE AHJA. 
Sa Tvojim imenom Allahu moj umirem i zivim. 
Hvala Allahu dz.sh,da ovo djelo ucini korisnim,da nagradi i ucvrsti sledbenike Kur'ana i Suneta.

Nema komentara:

Objavi komentar