Nedaj suzi dalje, ne pustaj ih vise. Ne jecaj! Od tog nista nemas, digni ruke i Allaha zamoli za ovu dusu kojoj se ispit (polaganje racuna) sprema.Ne dopusti da kazu da je steta umrijeti mlad...ne...steta je kad ti dusu uzmu, a s njom nije zadovoljan tvoj Rabb. Znala, reci svima da sam...a ne govori da sam plakao/la, nek misle da sam jaka bio/la...
Ne daj da kazu: "Kako dalje...?", dovom nek se sjete, a hocu osmijeh na licu da vam sja, kad mezar moj medju stotinama drugih nikne iz tla. Reci da sam sretan/a, da je insaAllah, ovako bolje...dunjaluk je varka i lazan sjaj.

petak, 16. prosinca 2011.

TI ĆEŠ BITI SA ONIM KOGA VOLIŠ!


El Buhari, od Enesa, r.a., prenosi da je neki čovjek upitao Allahovog Poslanika, s.a.v.s.: „Kada će Sudnji dan, Allahov Poslaniče?“ Odgovorio je: “A šta si ti pripremio za njega?“ Reče:“Nisam pripremio za njega ni mnogo namaza ni mnogo posta, a ni sadake, ali, volim Allaha i Njegovog Poslanika.“Rekao mu je, sallallahu 'alejhi we sellem:“Ti ćeš biti sa onim koga voliš!“ (Buhari)
U drugom rivajetu stoji:“ A šta si pripremio za njega?“ Odgovorio je:“ Ništa, osim što volim Allaha i Njegovog Poslanika.“ Tada mu je odgovorio:“ Ti ćeš biti sa onim koga voliš!“ Enes reče:“ Nismo se ničemu više obradovali do ovim Poslanikovim, s.a.v.s., riječima:“ Ti ćeš biti sa onim koga voliš!“ Enes je rekao:“ Ja volim Vjerovjesnika, s.a.v.s., Ebu Bekra i Omera, i nadam se da ću, zbog moje ljubavi prema njima, biti sa njima, iako ne radim djela poput njihovih djela.“ (Buhari, Muslim)
El-Hasan El-Basri kaže: “Sine Ademov, nemoj biti obmanjen onima koji kažu čovjek je sa onim koga voli! Ko zavoli neke ljude slijedi i njihove tragove, a nećeš se pridružiti čestitima sve dok ne budeš slijedio njihove tragove, pridržavao se njihove upute, slijedio njihov sunnet, osvanuo i omrknuo na njihovom putu, dok svojski ne budeš nastojao da budeš od njih i kreneš njihovim putem, pa makar i bio nemaran u nekim djelima. Mjerilo je da budeš ustrajan. Zar nisi vidio židove, kršćane i sljedbenike niskih strasti kako vole svoje Vjerovjesnike, ali neće biti sa njima jer su im se suprostavili u riječima i djelima i krenuli drugim putem. Oni će nastaniti Vatru, a utječemo se Allahu od toga!“

Nema komentara:

Objavi komentar