Nedaj suzi dalje, ne pustaj ih vise. Ne jecaj! Od tog nista nemas, digni ruke i Allaha zamoli za ovu dusu kojoj se ispit (polaganje racuna) sprema.Ne dopusti da kazu da je steta umrijeti mlad...ne...steta je kad ti dusu uzmu, a s njom nije zadovoljan tvoj Rabb. Znala, reci svima da sam...a ne govori da sam plakao/la, nek misle da sam jaka bio/la...
Ne daj da kazu: "Kako dalje...?", dovom nek se sjete, a hocu osmijeh na licu da vam sja, kad mezar moj medju stotinama drugih nikne iz tla. Reci da sam sretan/a, da je insaAllah, ovako bolje...dunjaluk je varka i lazan sjaj.

petak, 16. prosinca 2011.


..Kljuc srca...


Kažu da:"Ovo zemaljski zalogaji su slatki i lijepi,ali,ti malo jedi. Jer ovo jelo je iz vatre...Vatra u takvom zalogaju je sakrivena, a užitak je jasan...Dim te vatre vidjet će se kasnije."

Onaj predivan osecaj kad se brat brine za vas, kad se boji da vam se ne dogodi nesto lose, kad je tu i kad ga ne vidite, ali znate da vas gleda iz nekog kutka, osecaj kada se brine da vam nista ne nedostaje i kada vam da zagrljaj kad vam je najpotrebniji, i ako to niste rekli, on to zna... E, to nema cijenu... To je neprocenjivo...Bratski je prvo podgrijanu kasiku dati bratu pa sebi :))

Mudri ljudi kazali su: "Ako si bos, pogledaj u onog sto bez nogu je. Tada ces se zahvaliti Uzvisenom Gospodaru na blagodati zdravih i citavih nogu, sto je blago neprocjenjivo."

Ebu Derda je rekao:"Ja se zaista bojim da je prvo sto ce me moj Gospodar pitati na Sudnjem danu:"Znao si, a sta si radio s onim sto si znao?"

Kada si iskušan necim teškim,malo ko te razumije i podršku ti daje.-Nema nikog uz rame s tobom da stane i da ti rijeci utjehe kaže.-Teška vremena kad nastupe,tad ceš znati iskren prijatelj ko ti je..Zato neka ti Uzvišeni bude Onaj na koga ceš se oslanjati i pomoc tražiti u bilo kojem stanju da se nalaziš, On je najbolji pomagac...

Nema komentara:

Objavi komentar