Nedaj suzi dalje, ne pustaj ih vise. Ne jecaj! Od tog nista nemas, digni ruke i Allaha zamoli za ovu dusu kojoj se ispit (polaganje racuna) sprema.Ne dopusti da kazu da je steta umrijeti mlad...ne...steta je kad ti dusu uzmu, a s njom nije zadovoljan tvoj Rabb. Znala, reci svima da sam...a ne govori da sam plakao/la, nek misle da sam jaka bio/la...
Ne daj da kazu: "Kako dalje...?", dovom nek se sjete, a hocu osmijeh na licu da vam sja, kad mezar moj medju stotinama drugih nikne iz tla. Reci da sam sretan/a, da je insaAllah, ovako bolje...dunjaluk je varka i lazan sjaj.

petak, 16. prosinca 2011.


Suze su rosna kisa sto ispira debelu prasinu sto se slegla na nasa okorjela srca... ponekad je potrebna ta kisa.. da ispere sve crnilo sto se nakupilo.. da bi sunce, jednom kad iziđe, moglo ljepse zasijati..






Nema komentara:

Objavi komentar