Nedaj suzi dalje, ne pustaj ih vise. Ne jecaj! Od tog nista nemas, digni ruke i Allaha zamoli za ovu dusu kojoj se ispit (polaganje racuna) sprema.Ne dopusti da kazu da je steta umrijeti mlad...ne...steta je kad ti dusu uzmu, a s njom nije zadovoljan tvoj Rabb. Znala, reci svima da sam...a ne govori da sam plakao/la, nek misle da sam jaka bio/la...
Ne daj da kazu: "Kako dalje...?", dovom nek se sjete, a hocu osmijeh na licu da vam sja, kad mezar moj medju stotinama drugih nikne iz tla. Reci da sam sretan/a, da je insaAllah, ovako bolje...dunjaluk je varka i lazan sjaj.

petak, 16. prosinca 2011.

Nema boga osim Velikog Allaha,Gospodara velikog prijestolja,slava Tebi!
Gospodaru moj ,oprosti meni,mojim roditeljima i svim vjernicima onoga dana kada pocne obracunavanje.
Gospodaru nas,nemoj zavesti nasa srca nakon sto si nas uputio,pokloni nam od sebe milosti,Ti si onaj koji mnogo poklanja.
Gospodaru nas,mi vjerujemo u ono ,sto si Ti objavio i slijedimo Poslanika,pa nas upisi sa svjedocima.
Gospodaru nas,oprosti nam nase grijehe i nasa prekoracenja u nasim poslovima,ustali noge nase i pomozi protiv naroda nevjernickoga.
Stvoritelju nebesa i zemlje,Ti si moj zastitnik na ovom i buducem svijetu,daj mi da umrem kao musliman i udruzi me sa dobrim ljudima.
Gospodaru moj,daj mi da redovito obavljam namaz ja i moje potomstvo,i sacuvaj nas iskusenja koje podnijeti ne mozemo.
Gospodaru,nadahni me da zahvaljujem na tvojoj blagodati,kojom si obasuo mene i roditelje moje i da radim dobra djela ,s kojim ces Ti biti zadovoljan i uvedi me s tvojom miloscu medu Tvoje dobre robove.
Boze ,zadovolji me tvojim halalom,da ne posezem za haramom i ucini Tvojom dobrotom da ne budem potreban drugome osim Tebe.
Boze ,utjecem se od zla ,onoga sto znam i zla onoga sto ne znam.
Boze ,utjecem Ti se od znanja od kog koristi nema ,od srca koje nije skruseno,i od dove koja se ne uslisava.
Boze ,oprosti mi zbilju moju,šalu moju,pogrješku moju,i ono što hotimicno uradim,a sve se to kod mene nalazi.
Boze,dostavi od nas selam nasem Pejgamberu,kad god njegov spomen prođe.Mir poslanicima i hvala Bogu Gospodaru Svjetova!

Nema komentara:

Objavi komentar